Online

Έχουμε 5 επισκέπτες συνδεδεμένους
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterΣήμερα254
mod_vvisit_counterΧτες71
mod_vvisit_counterΑυτη τη βδομάδα745
mod_vvisit_counterΑυτό το μήνα100178

Νοε 25, 2017

Είσοδος Χρήστη





ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ Τ. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Τρίτη, 03 Ιούνιος 2014 09:01

ΨΗΦΙΣΜΑ

ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Φ.Π.Ψ.

ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

Τα μέλη του Τομέα Παιδαγωγικής πληροφορήθηκαν με οδύνη το θάνατο (02-06-2014) του Χρήστου Φράγκου, Ομότιμου Καθηγητή Παιδαγωγικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και του  Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Ως ελάχιστο φόρο τιμής προς τον άνθρωπο, τον επιστήμονα και τον πρώτο καθηγητή της Παιδαγωγικής και ιδρυτή του ομώνυμου εργαστηρίου του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, ο Τομέας Παιδαγωγικής αποφάσισε:

1. Να εκφράσει τα θερμά του συλλυπητήρια στους οικείους του εκλιπόντος επιδίδοντας το παρόν ψήφισμα.

2. Να δημοσιευτεί το παρόν κείμενο στην ιστοσελίδα του Παν/μίου Ιωαννίνων.

 

Ιωάννινα 03-06-2014

Ο Δ/ντής του Τομέα Παιδαγωγικής

Π. Παπακωνσταντίνου

 

 

Ο Χρ. Φράγκος σπούδασε στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης, όπου και χρημάτισε για δύο χρόνια βοηθός της έδρας της Νεότερης Ελληνικής Φιλολογίας.

Το 1961 ανακηρύσσεται διδάκτωρ της Φιλοσοφικής Σχολής του ΑΠΘ. Κατά το διάστημα 1962-1966 παρακολούθησε προγράμματα σπουδών Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας στα Πανεπιστήμια της Lyon και της Γενεύης.

Το 1964 εκλέγεται υφηγητής της Φιλοσοφικής Σχολής του ΑΠΘ και στη συνέχεια καθηγητής στη Φιλοσοφική Σχολή Ιωαννίνων, όπου υπηρέτησε από το 1966 μέχρι 1985. Εδώ ίδρυσε και διηύθυνε το Εργαστήριο Παιδαγωγικής Έρευνας και συγκρότησε τον άτυπο Τομέα Παιδαγωγικής.

Από το 1985 έως το 1993 διετέλεσε Καθηγητής και Πρόεδρος του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών.

Από το 1989 μέχρι το θάνατό του ήταν Διευθυντής του Παιδαγωγικού Κέντρου Ερευνών και Επιμόρφωσης (EDURIT) στην Κρυοπηγή Χαλκιδικής.

Τα σημαντικότερα έργα του: «Η έννοια του χρόνου στα αγόρια των δώδεκα χρόνων» (διδ. Διατριβή), «Πρόσωπα και πράγματα στην αγωγή του παιδιού της προσχολικής ηλικίας», «Παιδαγωγικές αντιθέσεις», «Ψυχοπαιδαγωγική», «Η επίδραση της γλωσσικής μορφής του κειμένου στην ανάγνωση των μαθητών και στην κατανόηση», «Εφαρμογή της Μαιευτικής μεθόδου του Σωκράτη στα παιδιά», πλήθος άρθρων και μελετών σε ελληνόγλωσσα και ξενόγλωσσα περιοδικά.

Διακρίσεις: Μέλος της Ακαδημίας Παιδαγωγικών Επιστημών της Ουκρανίας, συνεργάτης του περιοδικού «European Early Childhood Education Research Journal» και μέλος της Εκδοτικής Επιτροπής της ετήσιας έκδοσης του Institute of Educational Research Belgrade».

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 01 Σεπτέμβριος 2014 11:20